Din holdning til hjelmen påvirker dine venner

Derfor vælger de unge hjelmen fra

Hjelm To Go: Derfor vælger de unge hjelmen fra

22% af de 16 til 25-årige bruger hjelm. Pris og image er hovedårsagen til, at unge vælger hjelmen fra, viser undersøgelser.

Læs om kampagnen hos TrygFonden

 

Indsats

For at motivere de unge til at køre med hjelm vælger vi at sætte fokus på at gøre det socialt acceptabelt og simpelt at blive hjelmbruger – og samtidig mindske afstanden fra beslutning til køb.

Derfor møder vi de unge med en pop-up shop på deres uddannelsessted. Ved vores besøg kan de unge købe en cykelhjelm til en billig pris og få gode råd og vejledning.

Kommende arrangementer

Hjelm To Go: Kommende arrangementer

28.-30. september: Københavns Professionshøjskole, Carlsberg Campus

05.-07. oktober: DTU Lyngby, S-huset

 

Cykelhjelmen reducerer risikoen for alvorlige hovedskader med ca. 70 %

Her har vi været

Hjelm To Go: Her har vi været

Fra 2016 til 2021 har pop up-shoppen været på følgende uddannelsessteder:

  • Aalborg Universitet
  • Aarhus Universitet
  • Roskilde Universitetscenter
  • UCC, Campus Carlsberg
  • Københavns Universitet, Panum
  • Københavns Universitet, Amager
  • Danmarks Tekniske Universitet, Lyngby
  • IT-Universitet, København
  • Aalborg Universitet
  • DTU, Odense

Hjelm To Go Erhverv

Hjelm To Go: Hjelm To Go Erhverv

Motiver dine medarbejdere til at køre med cykelhjelm og få Hjelm To Go ud på din arbejdsplads.

Vi besøger din virksomhed med vores pop-up shop og står for salg og vejledning af kvalitetshjelme. Din virksomhed køber selv hjelmene og bestemmer, hvad I vil sælge dem for - og vi står selvfølgelig til rådighed med vores erfaring og viden omkring hjelmtyper, størrelser mm. 

Hør mere ved at kontakte os her

Kontakt