Digital kommunikationskonsulent/webredaktør søges

Rådet for Sikker Trafik søger en digital kommunikationskonsulent til at udvikle og understøtte Rådets kommunikation og kampagner på det digitale område samt sikre drift og opdatering af Rådets website og intranet.

Du har erfaring med at arbejde med digitale platforme og sociale medier, du tænker kreativt og strategisk, er samarbejdsorienteret og er en dygtig formidler i skrift og tale. 

Du skal både kunne rådgive dine kolleger i digitale spørgsmål, producere indhold, agere social gartner på Rådets Facebooksider og sikre et opdateret og inspirerende website. Og så vil du gerne arbejde for at nedbringe antallet af dræbte og kvæstede i trafikken.

Dine primære opgaver vil være:

  • At understøtte og supportere Rådets projektledere og stå for intern uddannelse og rådgivning i forhold til Sitecore og andre webrelaterede funktionaliteter.
  • At producere indhold og bidrage aktivt til udvikling og tilrettelæggelse af Rådets kommunikation og aktiviteter på de sociale medier (Facebook og Twitter).
  • Udvikling, redigering og løbende opdatering af Rådets website og intranet. 
  • Opbygning, udvikling og vedligeholdelse af Rådets digitale platforme i forhold til kommuner, skole, politi og virksomheder.  

Den rigtige kandidat:

  • Har en relevant videregående uddannelse samt praktisk erfaring fra et bureau, en organisation eller en virksomhed.
  • Har solid erfaring inden for webkommunikation og sociale medier.
  • Har erfaring med og er visionær i forhold til brugervenlighed og informationsarkitektur.
  • Har erfaring med CMS systemer (Sitecore) og kan behandle billeder, film og dokumenter til webbrug.
  • Arbejder struktureret og ansvarsbevidst og kan skabe gode relationer såvel internt som eksternt.
  • Kan arbejde med hele paletten fra strategi til implementering og trives med både korte deadlines og langsigtede strategiske mål.
  • Kan veksle mellem drift- og udviklingsopgaver og er både grundig , effektiv og fleksibel. 

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med mange spændende opgaver og gode udviklingsmuligheder.
  • En moderne, ambitiøs, kreativ og dynamisk arbejdsplads baseret på et solidt vidensgrundlag og med ønsket om at engagere omverdenen i arbejdet med trafiksikkerhed. 
  • En arbejdsplads, hvor evnen til at samarbejde, herunder i projektgrupper, er et afgørende element.
  • En arbejdsplads med et stort kollegialt sammenhold, humor og mange smil.
  • Frihed under ansvar, hvilket betyder, at du i høj grad selv planlægger dit arbejde. 

Ansøgningsfrist:

Vi skal have din ansøgning senest 1. september 2014 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler holdes i uge 37 og 38. Send din ansøgning til job@sikkertrafik.dk skriv ” Digital kommunikationskonsulent/webredaktør” i emnefeltet. 

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte underdirektør Karina Petersen, tlf. 40353976 eller adm. direktør Mogens Kjærgaard Møller, tlf. 40367801


Senest opdateret: 11.08.2014